Ажырасқан ерлі-зайыптылар әңгіме барысында көбінесе өзінің бұрынғы жартысын көптеген салаларда білімді адам ретінде сипаттайды: «Ойбоо-ой!Егер сіз оны тыңдасаңыз, ол соншалықты жан-жақты адам, сіз таңданасыз…».Бірақ сонымен қатар бұрынғы жұбайының отбасылық әл-ауқаттың негізін орнату туралы білімінің жетіспеушілігін білдіретін заттар айтады.Мектепте жоғары математиканы, эстетиканы, астрономияны үйретеді, ал отбасын қалай құруды және сақтауды үйретпейді,бәрі физик, химик, тарихшы бола бермейді ғой, бірақ бәрі де отбасылы болады. Мектеп медалінің иегері, содан кейін беделді университеттің түлегі болған тұлғаны,жұбайымен ізгі қарым-қатынас құра алмағандығынан туындаған жағдайлар оны қоршаған ортаның сый- құрметіне ие болушылар тобының тұғырынан лақтырып тастайды және әлеуметтік оқшауланған адамдардың жайғасымына төмендетеді, өйткені олар қазір өткір сын мен басқалардан алшақтауды тағы жиі материалдық қиындықтарды бастан кешіруде. Көптеген сауатты ата-аналардың айтуынша, олар шыдап болмайтын жағымсыз күйеуін немесе әйелін ешқашан көрмеу үшін ажырасқан. Бірақ олар ажырасқаннан кейін балалардың екінші ата-анасымен қарым-қатынасы туралы білмеген немесе мүлдем ойламаған. Яғни, кейбір ата-аналар ажырасудан кейінгі өмір туралы мүлдем білмейді, бәрін тек қуанышқа балайды, алдағы проблемалары мен балаларының бақытсыздығы туралы сезбейді, сонымен қатар балалар үшін ажырасудың ұзақ мерзімді қауіптері туралы білмейді. Әсіресе ажырасудың қозғаушысы, ынтагері болашақ ажырасудан кейінгі өмірді бұрынғы өмірге, оның ішінде күйеуімен байланысты жағдайларға тәуелділігін түсінбей, тек қуанышты үмітпен байланыстырады. Отбасы туралы білімді балаларға отбасының өзі беру керек деп есептеледі, бірақ егер біз бір сыныпты алсақ, онда толық, гүлденген және бақытты отбасылардан қанша бала шығады?Толық және бақытты отбасы балалардың ересек өміріне зәкір бола алады, бірақ болашақ отбасылық өмірдің барлық қырлары үшін емес.
Адам жанының кешенділігін білмеу және ажырасу оқиғасының шексіз әртүрлілігі – сотқа жүгінген ата-аналарда кездесетін ашық мәселе. Қазір бұл ата-аналардың отбасылық қатынастар саласында білім алу мүмкіндіктері шектеулі, білім жинауға оларға мектепте он жылдан астам уақыт берілді, қазір бала-шағаның қамын ойлау кезі. Олар физика мен жоғары математиканы біледі, ал сүйікті екінші ата-анасымен кездесуге рұқсат етілмеген баласының бастан не кешіп жатқанын білмейді. Сұрақ қою қисынды: «Неліктен мектеп бағдарламасында дене шынықтыру немесе биологиямен қатар, бірінші сыныптан бастап мектептен шыққанға дейін баланың әр психикалық даму кезеңдеріне сәйкес келетін»Отбасы» деген толық пәні жоқ?»Сонда , жалпы, шын мәнінде, толық орта білім баланы отбасылық өмір құруға дайын қылар еді және бақытты отбасылар көп болар еді.